Nieuwe sponsor

Sponsorbrochure

V.V. Drienerlo is een studentenvoetbalvereniging met maar liefst 450 leden. Bent u als bedrijf op zoek naar methodes om uw positie in de markt te verstevigen en dit te doen door middel van de nodige promotie? Dan bent u bij V.V. Drienerlo aan het juiste adres. Het ledenbestand bij Drienerlo is heel divers waardoor u als bedrijf zijnde een groot publiek kan trekken, maar tegelijkertijd ook heel gericht kan promoten.

Drienerlo bestaat uit een veldvoetbal afdeling en daarnaast ook een zaalvoetbal afdeling. De veldvoetbal afdeling bestaat uit vier herenteams en twee damesteams die allemaal op de zaterdag in actie komen. De zaalvoetbal afdeling bestaat uit drie teams die op verschillende avonden in actie komen. Het 1e elftal van V.V. Drienerlo komt uit in de 3e klas zaterdag. Het 1e elftal van de dames van Drienerlo komt uit in de 3e klas zaterdag. En het 1e van de zaal speelt in de hoofdklasse.

V.V. Drienerlo is één van de oudste studentenvoetbalverenigingen van Nederland. De club is opgericht in 1964 en is dus nu nog op een heel breed vlak actief. De club bestaat uit veel leden van de Universiteit Twente, maar ook studenten van het Saxion weten steeds beter de weg te vinden naar Drienerlo. De afgelopen jaren is er ook een stevige ontwikkeling op het gebied van internatiolisering. Zo kun je tegenwoordig veel verschillende nationaliteiten vinden op het voetbalveld: Mexicaans, Pools, Duits, Portugees, Braziliaans.

Drienerlo wil graag de ondernemers de mogelijkheid bieden om de vereniging te sponsoren en daarmee gelijk ook bekender te worden in de regio. Vanuit Drienerlo zijn er een aantal mogelijkheden opgesteld om voor te sponsoren. Zo kan uw bedrijf al voor slechts 50 euro sponsor worden van de mooiste voetbalclub van Nederland, voor dit bedrag krijgt u dan een vermelding op de Facebook pagina (2x per jaar). Mocht u op zoek zijn naar een pakket waar u een grotere naamsbekendheid verwerft, zou u er voor kunnen kiezen om de wedstrijdkleding te sponsoren.

De regio rondom Enschede is een gebied met veel innovatie, denk maar eens aan het kennispark. Wat is nu mooier voor u als ondernemer om via onze voetbalclub in contact te komen met studenten die wat voor uw bedrijf kunnen betekenen.

Wij hopen u enthousiast te hebben gemaakt voor de sponsoring van V.V. Drienerlo. Mocht u interesse hebben of vragen hebben kunt u contact opnemen met de sponsorcommissie via : extern@vvdrienerlo.nl

Met sportieve groet,

Sponsorcommissie V.V. Drienerlo